Sunday, July 3, 2016

Who am I? (IV)


5:30
Mă trezesc în urlete urbane
De ceasuri mecanice
Nesomnul de rutină
Cafeaua, duşul şi puţină
Dragoste

6:30
Drumul se încolăceşte în forma de U
În spaţii goale, verde-nchis alerg continuu
Ameţesc între cer şi asfalt
În taxi, la radio, îmi lipesc obrazul cald
De noua zi

9:30
Pixul alunecă prea firesc: “Good Morning”
Şi-un pic de imaginaţie
Visele nutresc poezie
În cealaltă parte de univers e el: “Listening”
Un zâmbet

18:30
Între noi prea multe buze cu aromă de ţigară
Nu vrei să ne jucam de-a v-aţi ascunselea după soare?
Spune-mi că nu te-ai gândit că poate
Eu, tu, împreună, de mână, astă noapte
Jocul cu şoapte

23:30
Orele mele sunt jumătăţi de măsură
Umplute de cealaltă jumătate de tine
Şhhhh... n-ai vrea o aventură
De-o viaţă-ntreagă cu mine?
Sempitern

No comments: